ویدئو پروژکتور سینمای خانگی  Home Teater Projectors

ویدئو پروژکتور خانگی Full HD
   
ویدئو پروژکتور خانگی اپسون FH52 ویدئو پروژکتور خانگی اپسون مدل FH06
fh52 ویدئو پروژکتور خانگی اپسون FH06
ویدئو پروژکتور خانگی اپسون مدل 992F ,ویدئو پروزکتور خانگی اپسون مدل TW5700
992F TW4700
ویدئو پروژکتور فول اچ دی اپسون مدل TW740 ویدئو پروژکتور فول اچ دی خانگی اپسون مدل TW750
TW740 TW750
ویدئو پروزکتور خانگی اپسون مدل 2250U ویدئو پروژکتور خانگی اپسون مدل 2265U
2250U 2265U
 
ویدئو پروژکتور خانگی 4K
ویدئو پروژکتور خانگی 4K ااپتما مدل UHD40 ویدئو پروژکتور خانگی 4K اپتما مدل UHD38
UHD40 UHD38
ویدئو پروژکتور خانگی ارزان XGA
ویدئو پروژکتور خانگی اپسون مدل X06 ویدئو پروژکتور خانگی اپسون مدل X51
X06 X51
ویدئو پروژکتور اپتما X343 ویدئو پروژکتور اپتما مدل M865X
X343 M865X
 
 

ویدئو پروژکتور خانگی


مدت‌هاست علاقمندان فیلم و سریال و گیم (بازی‌های ویدئویی) با واژه سینمای خانگی آشنا هستند. یک نمایشگر ال سی دی LCD یا ال ای دی LED بزرگ به همراه پخش کننده ویدئو و تجهیزات صوتی. اما آن‌چه که غالبا از نظرها پنهان مانده، ویدئو پروژکتور سینمای خانگی به عنوان یک انتخاب جذاب و شبیه‌سازی منزل به شکل سینمای واقعی است؛ گرچه تعداد کمی از کاربران حرفه‌ای از این امکان که کمپانی‌های سازنده دیتاپروژکتور فراهم نموده‌اند استفاده می‌کنند.

ویدئو پروژکتور خانگی نسبت به سایر نمایشگرهای مورد استفاده و متعارف از دو مزیت ویژه برخوردار است:

مزیت اول ابعاد تصویر است. ویدئو پروژکتور - با توجه به فاصله‌اش از پرده نمایش - امکان پخش تصویری معادل 30 الی 300 اینچ را به کاربران می‌دهد. این در حالی است که نمایشگرهای خانگی محدودیت ابعاد دارند و بزرگترین‌شان (با ابعاد حدود 100 اینچ) از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. درست به دلیل همین مزیت است که می‌توان با پخش یک تصویر بزرگ، لذت سینمای خانگی واقعی را با پروژکتور تجربه کرد.

مزیت دوم اما مربوط به حجم، وزن و ابعاد خود دستگاه می‌باشد. سهولت در حمل، این امکان را فراهم می‌ کند که کاربر، پروژکتور خانگی را همچون یک سینمای قابل حمل در اختیار داشته و حتی در سفرها از همراهی آن لذت ببرند.

 

بهترین ویدئو پروژکتور خانگی

در این بخش بهترین و پرفروش‌ترین پروژکتورهای سینمای خانگی در برندهای مختلف به علاقمندان گرامی معرفی می‌شوند. برندهایی نظیر اپسون، سونی، اپتما، ویویتک و بنکیو که در عرصه تولید Home Teater Projectors محصولات متنوع و پرطرفداری را به بازار ارائه می‌کنند.

لازم به ذکر است ویژگی‌های فنی سینمای‌خانگی با یک ویدئو‌پروژکتور اداری تفاوت‌هایی دارد.

 

راهنمای خرید ویدئو پروژکتور خانگی

برای خرید یک ویدئو پروژکتور خانگی دو انتخاب وجود دارد که بستگی به سلیقه، حساسیت و بودجه در نظر گرفته شده توسط کاربران دارد. انتخاب اول خرید پروژکتورهایی است که توسط کمپانی‌های سازنده با عنوان سینمای خانگی تولید می‌شود و ویژگی اصلی این دستگاه‌ها رزولوشن و کنتراست بالا است که برای تماشای فیلم و انجام بازی‌ها (Video Games) مناسب بوده و به همین دلیل هم قیمت آن‌ها به نسبت سایر مدل‌های آموزشی و  اداری بالاتر است. برای مطالعه توضیحات بیشتر در خصوص پارامترهای مهم در انتخاب دستگاه می‌توانید از لینک راهنمای خرید ویدئو پروژکتور استفاده کنید.
 

قیمت ویدئو پروژکتور خانگی

برندها و مدل‌هایی که طبق توضیح قبلی به توسط کمپانی‌های سازنده به عنوان سینمای خانگی HomeTeater تولید می‌شوند به دلیل پارامترهای فنی خاصی که دارند معمولا با قیمت‌های بالاتری در بازار ارائه می‌شوند. اما در صورتیکه روی این پارامترها حساسیت و اصرار نداشته باشید می‌توانید دستگاه‌های با رزولوشن XGA و کنتراست پایین‌تر انتخاب و در هزینه خرید صرفه‌جویی کنید. البته این انتخاب ارزان مزیت دیگری هم دارد و شما می‌توانید شدت روشنایی‌های بالاتر انتخاب کرده و در نتیجه در محیط‌های روشن‌تر از پروژکتور خانگی خود استفاده نمایید.
 

ارزان‌ترین ویدئو پروژکتور خانگی

طبیعتا با توجه به توضیحات فوق و نحوه تصمیم‌گیری کاربران خانگی صحبت کردن در خصوص ارزان‌ترین پروژکتور خانگی کار سختی خواهد بود ولی در صورتی که از آن‌دسته کاربرانی هستید که انتخابشان یک سینمای خانگی با مشخصات مد نظر کمپانی‌های سازنده است، یعنی رزولوشن اچ‌دی و فول‌اچ‌دی و همچنین کنتراست دستگاه برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد می‌بایست از همین مدل‌های که در این صفحه پیشنهاد شده انتخاب کیند. در غیر این صورت از مدل‌های XGA. ضمنا برای خرید ارزان‌ترین ویدئو پروژکتور می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

جهت دریافت راهنمایی های بیشتر و اطلاع از موجودی و قیمت روز ویدئو پروژکتور خانگی با ما تماس بگیرید.



 

 

 

سایر لینک‌های مرتبط